¦Seni Ay'a benzetiyorum. Neden biliyor musun? Hani ay bütün geceyi parlatır ya, sen de benim gecemi parlatıyorsun. Sen olmayınca karanlıkta kalıyorum. Güneş, herkesi ısıtır fakat ay sadece senin gecene doğar. Ben karanlıktan korkarım, sen ay olup her gece sadece benim geceme doğ beni sensiz, karanlıkta bırakma. Çünkü ben, senin olmadığın gecelerin karanlığını bile başkasının sabahına değişmem. 🌕¦