"karısının benden hoşlanmakta olduğunu kocasının gözlerindeki sebepsiz nefretten anladım irkildim, sevindim, kışkırtıcı bir endişeye sevk oldum."
İnsan ve Duygular
Bugün mırıldandığım cümlenin farkına vararak irkildim “ Olsun, elhamdulillah…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fatma teyzemin sorusuyla irkildim: — Kızım, düğün hazırlığını yapıyor musun? — İyi de ben evlenmiyorum ki... — Hazırlığın evlilik için değil güzel kızım, ölüm hazırlığın için. Ölüm dostu dosta kavuşturur; kavuşmaların en güzeli düğündür.Şeb-i arûs beklenendir...
Alıntı
(Rüya) (Kadıköydeydim farkında olmadan hafiften boynumu eğdiğimi hatırlıyorum insanların hakkımda düşündüğü kötü şeyler umrumda değildi ancak çoğu yapı tarafından dışlandığımı biliyor ve bununla onur duyuyordum,çocukluğumdan beri önemsediğim insanlar her zaman beni görmek yerine parayı görmüş ve günün birinde önemsiz bir duruma düşmüşlerdir.Paraya ve cehalete ciddi bir zarar vermiştim bunun farkındaydım ve Lilithten başka hiçbir şeyim yoktu istemem de zaten sevgilim Lilith’den başka bir şey hayatta. - Kim cehaletin köpeğiyse bokunda boğulsun - Ağlaya ağlaya ölüm kokan acılar çekse de önümde cahiller Kahkahalar eşliğinde seyreder - sonra da mezarlarına giderim - tükürmek için - Ölüye saygı mı ? Cahilse eğer birey ve diretiyorsa cahilliğinde Özgürlüğe pranga vurabileceğini sanacak kadar ahmaksa eğer Ölüsünün de amına koyayım Dirisininde ! Önümden Feminist bir grup geçiyordu çoğunluğunu kadınlar oluşturuyordu.Grubun başında ki kızıl saçlı kadın Aniden bağırdı irkildim. Zayıftı 40 45 yaşlarında gibi duruyordu.) Grubun başında ki kadın(Sert ve hışımlı bir şekilde):Sakın boynunu eğme! Sakın Sen bizim insanımızsın! İnsanlık adidir bilirsin Yaralanırsın günün birinde Bükülür belin Bir zindana atılır - çıkamayacak gibi hissedersin Kimse de olmaz etrafında Lilith ile gelir seni oradan alırız. Seninleyiz mükemmel erkek Seninleyiz Lilithin sevgilisi Seninleyiz güzel ve güçlü çocuk. (Kalabalık yumruklarını havaya kaldırdı,mutluluktan göz yaşlarına boğulduğumu hatırlıyorum.Daha önce hiç görmediğim insanlardı ancak öylesine büyük bir tutku öylesine büyük bir mutluluk doğdu ki içime o an anladım ki Bu yabancılar Gerçek Ailemdi benim.)
Edebiyat
Tam uykuya dalacağın anda duyulan çıtırtı sesleri?! Şunu yazınca bir gözüm yine dalarken sese irkildim. Lan yoksa çekirge falan mıı..?! Hayır, 4.kattayım.. Buraya gelmeniz için radyoaktif örümcek falan yemeniz lazım. Neyse korkularımın üzerine gidip bakıcam.. Korkularım üzerime gelirse?! Şimdilik orasını karıştırmamak gerekir. Ama hiç de kalkmak istemiyorum derken yine aynı ses.. Baktım, yalandan.. Her neyse rahatını (!) bozmak istemediğim için sana bulaşmıcam.. Kendine cici bak.. Öhömm, evimi terk et ulan yoksa ben terk etcem. :d
Her Neyse..
otuzmayıs,
​Geçenlerde komşumuza başsağlığına gitmiştik ve evin kızı, "Bizim evimiz çok şenlikliydi; babam vefat ettiğinde, ilk defa duvardaki saatin tıkırtı sesini duydum" demişti. Ve ben o an irkildim. Bir insanın ani gidişi, koca bir evin bütün neşesini tek bir saniyede yutabiliyormuş meğer; bunu anladım. Durdu zaman, geriye sadece o ruhsuz tıkırtı kaldı. ​Ve diyerek devam etti sözlerine gözleri dolarak... Evlilik arifesindeki o boynu bükük kalan erkek kardeşinin kayınpederi, cenaze günü ortalık sakinleşince gelmiş yanlarına. Herkesi gözyaşlarına boğan o rüyayı anlatmış sarsıla sarsıla: "Haber gelmeden hemen önce, uykuya dalmıştım. Rüyamda babanızı gördüm. Yüzüme baktı ve 'Sen bana kızını emanet etmiştin.Şimdi de ben sana oğlumu emanet ediyorum, demiş.." ​Öylece kalakaldım, boğazım düğümlendi. Gitmek zorunda kalan bir baba, son nefesinde bile gökyüzünden bir kanat germişti evladının üzerine. Ölüm bile susturamamıştı arkada kalanını sakınan o babanın kalbini.. vesselam.
Hayata Dair