Random

Random
@irmakm47
“Mutlu insanın hikayesi olmaz”...
"İstediğim şey imkansız olsaydı, istemezdim."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen , gün gelir en sağlam yerinden kopar ...canın yanar, canını yakar....
1000Kitap
Şu koca evrende hiçbir önemin yok. O nedenle hiçbir şeyi çok fazla önemsemene de gerek yok.
1000Kitap
Bilirsin hayatta her şeyin bir sonu vardır.
1000Kitap
“ Yapayalnız dolaşıyor bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine."
1000Kitap