İrem A.

İrem A.
@irosimabus
Edebiyat Ögretmeni
Atatürk Üniversitesi /Yüksek Lisans
63 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Derin ve ağır bir acı çekiyorum. "Yalnız olmaktan acı çekiyorum, yalnız kalmış hissediyorum kendimi "
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kişi geçirdiği koskocaman yaşamın yükünü omuzundan atıp, nasıl yepyeni, en baştan başlasın ki yaşama?
İnsan ve Duygular
Hayaller gerçeklerden daha değerli oluyor benim için.
İnsan ve Duygular
Güven saf bir şeydir, epey de güçsüzdür- düşünülmemiş bir şeydir, kendiliğinden olur: vardır ya da yoktur.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
Çal İkramî, yürek bizim, yollar bizim saz bizim Şu dağlarda alaçiçek yaz bizim. Boydan boya bu memleket bizim.
Şiir