Vazgeçemem sandığım insanlardan vazgeçtim,
unutamam dediğim şeyleri unuttum,
kaybetmekten korktuğum herkese kapıyı ben açtım.
Bir gün bunları yaşayacağımı söyleselerdi inanmazdım.
Ama iyi ki olmuş diyorum şimdi.
Kimse ne kalbimde, ne sırtımda yük değil artık.
Her şeye geçmiş olsun...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimde bi boşluk var
Ne yana dönsem suratıma çarpıyor kaldırımlar
Ne yana baksam bi tutarsızlık var. hıncahınç dolu belediye otobüslerine benziyor içinde yaşadığım hayat bir çeşit yanlızlık galiba
Bu kalabalıklar bir çeşit kayboluş.