İnsan bu gece,bataklıkta,açıkta kalsa ölür,diye geçirdim içimden.Sonra yıldızlara baktım;insanın soğuktan donarken yüzünü göğe çevirmesi,gene de bu sayısız parıltılı yığınlarda bir acıma,hiçbir yardım bulamaması kim bilir nasıl acı gelir,diye düşündüm.