ışıl çok

ışıl çok
@isilcok
sanat aşığıyım.
Bir insan başkasının düşünme tarzını, kendisi de zaten aynı düşünme tarzına aşina değilse, nasıl sezebilir?
Sayfa 27 - *sel·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·190 syf.··
2020 8. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Ağustos 2020 01:44
okurken beni çok içine çekmedi. ahmet ümit`in çok iyi bir polisiye yazarı olduğu inkar edilemez fakat biraz zorlama geldi bana. sevilecek hikayeler vardı fakat bütün olarak pek etkileyici değildi. özellikle aşk temalı kitaplar okumayı sevmeyen insanlar için.
Aşk KöpekliktirAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201217,2bin okunma

ışıl çok

, bir kitap okudu
Puan vermedi·190 syf.··
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Ağustos 2020 01:44
·
2020 8. kitabı
Ahmet Ümit
7.3/10 · 17,2bin okunma
9/10
·248 syf.··
2020 7. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2020 01:38
her ne kadar çok sevsemde abartıldığını düşünüyorum. evet olay çok güzel işlenmişti fakat cinselliğin olması gerekenden çok çok daha fazla önde olduğunu ve bir raddeden sonra mide bulandırıcı olduğunu düşünüyorum. ama karakter tiplemelerini gerçekten çok beğendim. sadece akıcı olmaması beni çok yordu. gerçekten uzun molalar vererek okudum. bazı gereksiz betimlemeler atılsa daha iyi bir kitap olabilir.
Adınla Çağır BeniAndré Aciman · Sel Yayınları · 20244,337 okunma

ışıl çok

, bir kitap okudu
9/10
·248 syf.··
29 günde okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2020 01:38
·
2020 7. kitabı
André Aciman
7.9/10 · 4.337 okunma