Konuşmam bittikten hemen sonra o konuşmama dair bir şey yaşamaya başladım: Anlamsızlık hissi... Daha öncesinde, konuşmayı yaptıktan 1-2 saat, hatta günler sonra gelirdi aynı his. Sanırım ileride konuşmayla eş zamanlı gelecek bu his. Ve en nihayetinde anlamsızlık, konuşmanın önune geçecek ve çok daha az konuşacağım. Bu da benim olgunluk referans noktamdır belki de...
"Şahsen ben moral bozucu konulardan hoşlanmıyorum, diyor insanlar. Sanki ölümlülük yaşam tarzına göre yapılan bir seçim, sanki hastalık, şiddet ve hüzün bir zevk meselesi."