"Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar. Bu kitapların her biri şu an yaşıyor olabileceğin hayatlara açılan birer kapıdır."
İnsan niyə başqalarına qəzəbli olur? Çünki özüylə harmoniyada deyil. Əslində,özünə qəzəblidi. Və bu qəzəbi başqalarına yönəldir. İçində qazab olmayan insan heç kimə aqressiya ötürməz.