Kitabı hiç beğenmedim. Hristiyanlık hakkında dini göndermeler dolu. Ama beğenmeme sebebim 109 sayfada ki konuşmada Hz. Muhammed(sav) için yalancı peygamber ibaresini kullanmış. Aynı hikâye içinde dede Müslüman beldelerin için başka suçlamalar da var. Bence bir Müslüman böyle bir kitaba para vermemeli.
Abdullah b. Mes'ud radıyallahu anhtan: Şöyle demiştir: Nebi-i muhterem sallallahu aleyhi ve sellem vaaz (ve nasihat) hususunda bize bıkkınlık gelmesin diye halimize bakıp (ona göre) gün ve (saat) kollardı.
(B68 Buhari, ilim,11.)
(2. Cildinde)
....
Allah Teala şöyle buyurdu:
"Namaz senin için bir delildir, oruç senin için bir kalandır, sadaka bir gölge, zikir ise nurdur. Benim için hangi amali yaptın?"
...
"Ey Musa, hiç benim rızam için birini dost edindin mi ve benim için birine düşman oldun mu?"
...