Bir solukta oturup okuya bileceğiniz bir hikaye. Çerez tadı veriyor. Güzel, hoş bir hikaye Cemre ve Temer'in aşkı. Cemre yaşadığı hastalıktan dolayı kendi ruhunu bedenini beğenmeyen özgüvensiz bir karakter. Eski sevgilisiyle yaşadıklarıda buna eklenince üst seviyeye çıkmış özgüvensizliği. Okurken çok güzel bir cümle geçmişti hikayede " karanlığıma ışık saçıyor" Tamer karakterini çok sevdim. Sert, soğuk ne istediğini bilen ve net bir insan. Cemre hep Tamer'in hayatında ve kalbinde var olmuş. Severek okuduğum sakin dinginlik veren bir hikaye oldu benim için.
Kara gözlerine daldım. Onun karanlığında sönük kalıyordu, dünya. Karanlığı, ışık saçıyordu hayatıma. Sadece dışında değil, içindeydi onun güzelliği, iyiliği... Saf tutkusu, derin sevgisi...
Bulutlarn üzerinde yürüyorum sanki. Ayaklarımın altndaki
sert zemin yumuşamış, pamuk kivamina gelmiş gibi. Beni hava-
indiracak bir rüzgår esiyormuş da uçuyormuşum gibi.
Aşk