Ne kadar etkilendiğimi tarif etmek zor olacak galiba. "Martin Eden" başlayıp yarım bıraktığım bir kitaptı. Tekrar başlayıp bitirdim . Keşke yarım bırakmasaymışım. Mükemmel bir kitaptı. Ah be Martin bir yerlerden çıkıp sana sarılmak isterdim... kalbimde hayatımda büyük bir yer edindin . Okumayanlar ya da başlasam mı acaba diye tereddüt edenler mutlaka okuyun abartılması gereken bir kitap.
"Hayatta her şey kötüye gidebilir, aşk hariç . Yeter ki bitkin düşen, bocalayıp tökezleyen zayıf iradeli biri olmasın, aşk hiçbir zaman yolunu şaşırmaz.."
Sayfa 315 - Türkiye iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu