Of İslam dinini belli başlı şeylerle eleştirenler yok mu Allah'ım. İnkar ediyorsan sus be. Ne bileyim "cariyeler" diyorlar saçmaymış... "Dört kadın meselesi" bu nasıl bir dinmiş, ona sorsan sayamadığı kadar sevgilisi var kim saçma acabaa?!! Peygamber efendimiz s.a.v. çok kadınla bebarer olmuş şehvet düşkünüymüş. İnsanlar merak ediyorum akıllarını nasıl kullanıyorlar. Hayir anlatmaya çalışsan dinlemiyorlar bir de.... Çözüm odaklı ve açık fikirli değiller ki mübarek, öyle inanmışlar öyle gidiyorlar.
Açıklama yapmaya çalışıyorum o kadar ince ve saçma bir ayrıntıya takılıyorlar ki, İbrahim a.s. ma salak mı? Diye soran bir dangalak var mesela... Ben çıldıracak gibi oluyorum çevremde böyle insanlar olsa {asla} katlanamam. Elhamdulillah müslümanım aman Yarabbi ne düşünceye sahip insanlar var....
Rahatlamak için yazdım içim yanıyor...
Rahatladım mi peki?
Galiba evet, yazmak bana iyi geliyor.