Okunmasa bir şey kaybedilmez :(
Ayrılık sonrası sevgiliye mektuplar. Çerezlik, biraz "çay edebiyatı" vari.. Zaten bir edebiyat dergisinde yayınlanan yazıların kitap haline getirilmesi imiş..
En güzel kısmı kesinlikle son bölümünde, yani Osman'ı uğurladığımız bölüm.. Belki bir ayrılık yaşamış ve o eski en yakın arkadaşı ile yolları ayrılmış okurlar tarafından daha çok sevilebilir. Yine de yazarın her bir bölümde bahsettiği hayattan minik anekdotları tatlıydı. Ama bence abartılacak bir eser değil... Çok yüzeysel ve sığ bir anlatım barındırdığını düşünüyorum.. Dediğim gibi, ayrılık yaşamış okurlara, kendilerinden bir şey bulabilecekleri için tavsiye ederim ancak bence okunmasa bir şey kaybedilmeyecek bir kitap.