"Ne olduysa hayırlısı için oldu.
Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor.
Ne kaybettin ki ağlıyorsun?
Ne getirdin ki kaybettin.
Ne yarattın ki yok oldu?
Ne aldıysan buradaydı
Ne verdiysen buradaydı
Sana bugün ait olan
Dün başkasına aitti
Yarın da bir başkasına ait olacak
O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?"
Bazen siyahların elinde büyüyünce tek seçeneğimiz beyazmış gibi gelir. Ancak bu çok yorucudur, siyahların beyazı olmak yerine kendi rengimizi keşfetmek gerekir.
Ama pişmanlık dolu keşkelerimiz geçmişimizden silinirse bunun bedeli ne olacaktır? Şu an olduğun insanı ve deneyimli yanını kaybedeceksin. Bu bedeli ödemeye hazır mısın? Bazen kazanacağımız şeylere o kadar çok odaklanırız ki kaybedeceğimiz şeyleri küçümseriz. Ama geçmişteki hatalardan ders çıkarmış birisinin deneyimlerini silersek, yine aynı hataları yapma eğiliminde olacaktır. Yani aslında yaşananlar yaşanmıştır ve insan yoluna öğrendikleriyle devam etmelidir.