"Yardımın yüzünden insanlar ölürse, bedelini sen ödersin."
"Peki insanlar biz yardım etmedik diye ölürse? Her halükarda bedelini biz ödeyeceğiz. Zaten hep biz ödüyoruz."
Hayatım boyunca trajedinin beni bulmasını beklemiştim. Bulacağından hiç kuşkum yoktu çünkü başkalarının hak ettiğimi düşündüğünden daha fazla arzum, isyanım ve gücüm vardı, yıldırımları üstüne çekecek şeylerdi bunlar.