jiyansngl

jiyansngl
@jiyanns
"kötü kader diye bir şey yoktur ;21. yüzyıl vardır ve bu yüzyıl bir kelebeği bile intihar ettirebilir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.
Her davranışın sonuçlarını, o davranışın kendisi doğurur.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Gelecek ya şimdiye benziyecekti, ki o zaman ondan haberi bile olmayacaktı ya da şimdiden farklı olacaktı, ki o zamanda içinde bulunduğu durumun hiç bir anlamı kalmayacaktı
"insan umut ettiği sürece yaşar" diye çok klasik bir söz vardır. Yaşamak için umut etmek zorundayız.Buna mecburuz.