--İnsan gözlerini kapamadıkça kendi özünü tam doğrulukla tespit edemez. Çamurdan cismimiz ışıkla iyi geçinse de sanki karanlık ruhlarımız için en doğru ortamdır.--
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
# Bence insan bir inanç sahibi olmalı ya da bir inanç aramalıdır kendine. Yoksa yaşamı boştur, bomboş... Yaşamak ve turnaların neden uçtuğunu, çocukların neden doğduğunu, yıldızların neden gökte olduğunu bilmemek... İnsan neden yaşadığını bilmeli, ya da her şey saçma. #
Sayfa 46 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
|"Sizin zihinlerinizde yarattığınız bir görüntü o. Kendinizi onun sonsuza dek süreceğine inandırmışsınız. Oysa, avukat bey, fırtına ikiye ayırıncaya dek ağaç gövdesinin ne denli çürümüş olduğu anlaşılamaz, sapasağlam görünür göze."|