Sonunda gece oluyor ve geçiyorum yatağıma, gözümü kapatmak bana zor geliyor. Çünki içimde ne kadar uyusam bile geçip gitmeyecek acı ve yorgunluk var. İşin en kötü tarafı ne biliyor musunuz? ne olursa olsun ısrarla güneş her gün yeniden doğuyor. Bu akılalmaz bir şey.