Ayrımcılık, önyargı, ırkçılık, gelenekçilik, basmakalıp yargılar... bu konuların işlendiği ve olayların küçük bir kız çocuğunun gözünden anlatılan bir kitaptı. İki bölümden oluşuyor; 1. bölümde küçük kahramanımız scott'un okula başlaması ve evden hiç çıkmayan komşusunu görmek için ağabeyi ve arkadaşıyla plan yapmalarıyla geçiyor. 2. bölümde ise Scott'un avukat babasının bir zencinin davasını alması ve dava süreci anlatılıyor. Açıkçası ikinci bölüm daha heyecanlı ve anlamlıydı. İşlenen konular güzeldi ama anlatımda yetersiz olduğunu düşünüyorum. Yinede güzel ve naif bir hikayeydi.