Kitabın kapağı ve arka kapağı çok albenili. Renkler müthiş. Başlık şahane. Övgüler sel... Neden yarım bıraktın o zaman kardo diye sorarsanız sözelciyim derim.
Medeniyetin geldiği nokta ve nereye gideceği ile ilgili enfes bir sohbet. Türkiye'de yaşamasaydım kitabı okuduktan sonra gelecekten daha ümitli olabilirdim..
Bu arada kitaptaki münazara kültürü eğitim sistemine adapte edilse, copy paste slayt sunum yapmaktan çok daha yararlı olurdu. Öğretmenlere naçizane tavsiyemdir.