Türkiye'de zaten belli başlı yazarlar okunuyor. Genelde herkes birbirinin önerisine göre alıyor kitabı. Mesela ben Biz'i ilk buradan gördüm ve benim zevklerime hitap eden bir kitap olduğu kanaatine varıp almayı düşünüyorum. Yani kitap alirken hep kült olmuş kitaplari alıyoruz, bir başka yazarın kitabini almak aklimiza gelmiyor. Ve o kitaplar da haliyle raflarda tozlanıyor.