naz

naz
@justapocalypse
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok. ~Oğuz Atay
Sevda hayatı bir çiçek bahçesidir ki buradan sadece bir seyirci gözleriyle geçenlerde vardır; onlar biraz ilerde bir şey koparabilmek ümidiyle geçerler, geçerler, nihayet artık koparılacak bir şey kalmaz, geri dönmek de mümkün değildir, bunların mezar taşına "Yaşamadılar" sözü kazınabilir.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Reklam
Halbuki o öyle bir yalnızlık istiyordu ki rüyasız bir uykuya benzesin.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Psikoloji
Bir kere düşmüş olmak, artık büsbütün uçurumlara yuvarlanmak için bir sebep, bir hak meydana getirmiş olacaktı, öyle mi?
Sayfa 184·Kitabı okudu
Edebiyat
Sevmek, sevmek istiyordu. Hayatında yalnız bu eksikti, fakat hayatta her şey bundan ibaretti.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Aşk
Bundan emindi. O, kızını yine seviyordu. Evet, severek öldürüyordu...
Sayfa 244·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Reklam