Anlaşmazlıklar, ayrılıklar, ihanetler, yarım kalmışlıklar ve daha nice zorluklar ve acılar... Hepsinin sebebi çok basit; çevre ve toplum tarafından zihnine "yükleneni" yaşıyor çoğu insan. Bu böyle doğrudur, bu böyle güzeldir, o kötüdür bu iyidir vs...
Farkındalık sahibi olmayan ve durup "Nereden biliyorum?" ve "Bu düşünce bana mı ait yoksa yüklenmiş bir ezber mi?" Sorularını sormayan insan "ezbere" yaşar. Kendi hayatını değil ona başkaları tarafından yüklenmiş, başkalarının doğruları ile yaşar.
Temelde birbiri için kalben uygun olan insanların arasına da bu ezbere yaşamın betondan düşünce kalıpları girer. Kişi o kalıpları kırmaya niyetli değilse kırılan hep kalpler olur.
Kaan.