“Gözleri doldu. Neden böyleydi bu dünya? Niçin insanın istediğince yaşamasına engel olunuyordu? Üç kişiye pırıl pırıl bir dünya yaratmışlardı. Başlarını alıp uzaaaak, çok uzaklardaki büyük şehre gidecekler, herkesten uzak, dileklerince yaşayacaklardı!”
“El kapısı nedir bilir misiniz? Bilmezsiniz. Allah kimseyi el kapılarına düşürüp, el adamına avuç açtırmasın. El adamı gavurdan beterdir. Hele sizin gibi, kendi malında büyüyüp yetişmiş kendi babasından anasından başkasına avuç açmaya alışmamış insanlar tövbe dayanamazlar el kapısına. El kapısının zulmü, eziyeti vardır!”