Kadirr

Kadirr
@kadoo7
"Yar uykuda, ben yine penceremde Doğacak güneşi göresim gelir"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Pikapta eminağa acemaşirân saz semaisi Sokakta çocuklar saklambaç hırsız polis Hayat akıp gidiyor olsam da olmasam da Saati durmamalı ufak sorumlulukların Resmi bırakmadın ya / son çektiğin hangisi Bak mektuplar birikmiş yine masamda Fakülteler açılacak bak bugün yarın Zeynep beni bekle mutlaka geleceğim Başladığımız filmi birlikte bitireceğiz Kim ne derse desin içimde delice bir his
Ben ki bir yalana inanabilmek konusunda, bir bardak suyu içmekten daha ustayım
Seneler sürer her günüm, Yalnız gitmekten yorgunum; Zannetme sana dargınım, Ben gene sana vurgunum
Anlatamam, nasıl ıssız, karanlık...