kaan17

kaan17
@kancaa17
Azıcık dingin bir zaman... azıcık dingin bir sevgi... azıcık dingin bir söz. Azıcık içimize baksak orada bize gülümseyen sonsuz bir dünya.
Reklam
Aklın, mantığın gerektirdiği katılığı ve sertliği temsil etmek, insana en az acı verici yoldur.
Dünya..! Hani, nasıl desem... Tam gitmelik..!
Öylece durur. Her insana yabancıdır. Her nesneye yabancıdır. Kendisine bile.
Nedensiz ve sebepsiz sevdim seni. Çünkü bir sebebi olsa, aşk olmazdı bunun ismi.
Reklam