Bir (gidince oldu iki) diş çekimi ne kadar kolay (!) olabilirdi
Sabah dişçi hazırlığı. Yüzümü yıkadım, 2-3 saat erken kalkıp yattığım ama uyuyamadığım için gözlerim ağrımıştı. O yüzden gül suyundan sonra oraya nemlendirici ekledim ama hem uykuluyum hem de uykusuzluğun hafif sarhoşluğunu birden yaşıyordum: düşünmeden ve gıcıkça cevaplar veriyordum. Saçıma elimi kullanacağım boyda. 🫠😍 Ablama denk gelmiştim, bir olay anlatıp akılla ilgili bir şeyler dedi. Sonra "Ben en akıllıyım değil mi?" deyince şak diye ağzımdan "Çünkü benimki şu an uyuyor." çıkınca şok olup elimle ağzımı kapattım. Ve açtıktan sonra "Bugün içimde sayko ve şerefsiz birisi uyanmış gibi. Pek kendimde değilim, kontrol edemiyorum lütfen ciddiye almayın." dediğimde ne diyeceğini bilemese de gülmüştü. Normalde de laf çarparım ama gerektiği yerde ve utanç da hissetmem. Tekrar uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum. 4' teydi arayıp 11' e aldılar akşama doğru. O yüzden can sıkıntım dünden geliyor. Ne güzel kendimi ayarlayıp planlama yapmıştım. -_- Annemler kahvaltı ederken ben kahveye geçmiştim. (Normalde yemek üstüne direkt içmem ama sevmediğim doktor ve dişten ötürü gidiyorum ayılmam lazım: ablamlara böyleyken kim bilir ona ne derdim?) Annem hazırlanmamı söyledi. "Hazırım ki, hem sevmiyorum hem de dişimi çekeceğini bilerek gidiyorum bu halime şükredilmeli: pantolon giydim. Kendimi kurbanlık sırasına girmiş kuzu gibi hissederken ne süslenmesi, hiçbir şey yapasım gelmiyor. Bitse de gitsek modundayım. Kahveyi de acı yapmışım. Günümün nasıl geçeceğini önden bildiriyor gibi." deyip gülmüştüm. Normalde acı kahveyi seviyorum ama normal yapmak istemiştim. Suyu ölçmeden koydum, kahveyi de hızlıca koyarken az ve çok haliyle ilgilenmedim: her haline uyum sağlarım yeter ki su gibi olmasın. Sonra benimle biraz uğraştılar ama bu bile kendime getirmedi. Bu şeyden nefret ediyorum tekrar
Hayata Dair
Bir edebiyat dergisi böyle nitelikli olmalı işte. Koy manşete kocaman bir fotoğraf, saçma sapan yazıları da ekle. Magazin dergisi kıvamında olsun. Edebiyat okuduğunu zannedenler de kapış kapış alsın. Bir de utanmadan muhafazakar dergileri eleştir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse vazgeçilmez değildir. Kapiş;)
Alt tarafı aşk bu da işte Vazgeçilmez misin aman
Müzik
Han-i Yagma Bu sofracik, efendiler - ki iltikaama muntazir Huzurunuzda titriyor - su milletin hayatidir; Su milletin ki mustarip, su milletin ki muhtazir! Fakat sakin çekinmeyin, yiyin, yutun hapir hapir... Yiyin efendiler yiyin, bu han-i istiha sizin, Doyunca, tiksirinca, çatlayincaya kadar yiyin! Efendiler pek açsiniz, bu çehrenizde bellidir Yiyin, yemezseniz bugün, yarin kalir mi kim bilir? Su nadi-i niam, bakin kudumunuzla müftehir! Bu hakkidir gazanizin, evet, o hak da elde bir... Yiyin efendiler yiyin, bu han-i zi-safa sizin, Doyunca, tiksirinca, çatlayincaya kadar yiyin! Bütün bu nazli beylerin ne varsa ortalikta say Haseb, neseb, seref, oyun, dügün, konak, saray, Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay; Bütün sizin, bütün sizin, hazir hazir, kolay kolay... Yiyin efendiler yiyin, bu han-i istiha sizin, Doyunca, tiksirinca, çatlayincaya kadar yiyin! Büyüklügün biraz agir da olsa hazmi yok zarar Gurur-i ihtisami var, sürur-i intikaami var. Bu sofra iltifatinizdan iste ab ü tab umar. Sizin bu bas, beyin, ciger, bütün su kanli lokmalar...
Biz mali müşavir ofisine köle arıyoruz dememişte çalışma arkadaşı arıyoruz… Çay kahve hizmeti nedir ya o başka bir iş tanımıdır onun mutfağa bakacak başka personel almalısın kapiş.. Bu dünyanın ne tek akıllısı sizsiniz ne de tek enayisi biziz.. gece gece sinirlerim hopladı yine.
Hayata Dair
Artık emeklerimizin karşılığını alıyoruzdur
1. Sınıf öğretmenisindir ve artık öğrencilerin okuyor ve kapış kapış kitap alıyordur sınıf kitaplığından. Okuyanlar çoğalsın! Artık beraber okuma saati yapıyoruz çok şükür ki ve okudukları kitapları gülümseyerek anlatıyorlar.