Aşk acısı çekenleri, kahrından ölenleri, sevip de söyleyemeyenleri, vakitsiz terk edilenleri hep bir araya toplamak ve onlara şöyle demek istiyorum: "Ahahahahahahahahahhaha! Ben Leyla' ya kavuştuuum, ben Leyla'ya kavuştuuum lalla lalla laa laa! "
Aşk acısı çekenleri, kahrından ölenleri, sevip de söyleyemeyenleri, vakitsiz terk edilenleri hep bir araya toplamak ve onlara şöyle demek istiyorum: "Ahahahahahahahahahhaha! Ben Leyla' ya kavuştuuum, ben Leyla'ya kavuştuuum lalla lalla laa laa! "
Aşk acısı çekenleri, kahrından ölenleri, sevip de söyleyemeyenleri, vakitsiz terk edilenleri hep bir araya toplamak ve onlara şöyle demek istiyorum: "Ahahahahahahahahahhaha! Ben Leyla' ya kavuştuuum, ben Leyla'ya kavuştuuum lalla lalla laa laa! "