Aşk-ı Memnu ile benzer özellikler taşıyordu. Hatta bazen Aşk-ı Memnu okuduğumu sandım. Kitaplar arasındaki temalar aynıydı
" İhtiras "
Ve araya savaşın girmesi falan olaylara değişik bir heyecan katmıştı. Ama Dediğim gibi Aşk-ı Memnu kitabına benzediği için çok zevk alamadım. Ortalama bir kitaptı bence .
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,6bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dan Brown'un sen çok satılan kitabı ve tüm zamanların en çok satılan kitapları arasında fakat ben o kadar güzel bulmadım yani elbet güzeldi ama İhanet Noktası ve Cehennem Kitaplarını daha başarılı ve hikayesi güzel buldum . Ama bu kitapta güzel yanı.
Çok güzel ustalıkla yazılmış bir kitap. Insanlara kaybolmuş ahlaki değerleri ve aşkı günümüz türkçesi ile güzel bir anlatım biçiminde anlatan bir kitap . Çok beğendim. Gerçekten bir aşk kitabı. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim
Çok ustalıkla yazılmış bir kitap . Dan Brown farkı diyelim ama sonunu daha farklı bekliyordum bana kalırsa biraz havada kaldı. Ayrıca Kitabın son 100 - 150 sayfası Türkiye'de geçiyor . Bu da ayrıca güzel. Bana kalırsa bazı yerlerde göndermeler vardı ama çok güzeldi. Sadece sonunu biraz havada bulduğum için puanım 9....
CehennemDan Brown · Altın Kitaplar · 201329,8bin okunma
Ben kitabı ortalama buldum . Bazı mantık hataları mevcuttu . Bazı bölümlerden sonra okuma isteğim biraz kaçtı ama sonunu getirmek istedim ve sonlarına doğru biraz toparlandı . Spoiler vermek istemediğim için biraz üstü kapalı konuşuyorum ama şöyle söyleyeyim ağzınızın açık kaldığı yerler olacak ama bazı durumlar beni rahatsız ettiği için çok aşırı zevk alamadım . Bu yüzden puanım 6 ...