Aniden...
Yıkılmaya yüz tutmuş bir ev,
Kireçli ve soğuk bir ev,
Bakışların altında ısınmaya çalışan çocuklar,
Sende Sezar edası bulan ben,
Akıl ile kalbin tam ortasında kalan sen,
Pelopenez savaşı mı tuhaf yoksa sendeki savaş mı?
Yıkılmaya yüz tutmuş bir ev,
Kireçli ve soğuk bir ev,
İçinde Anadolu'yu yaşatmış bir kapı,
Önünde senin hasretinle oynayan çocuklar,
Sende Yavuz Selim edası gören ben,
Kalmak ve gitmek arasında kalan kalan sen,
Truva mı daha büyük bir yıkım yok senin savaşın mı?
Yıkılmaya yüz tutmuş bir ev,
Kireçli ve soğuk bir ev,
Penceresinde ışıl ışıl bir gökyüzü,
Sende Adil Erdem bulan ben,
Evet ve hayır arasında kalan sen?
Devrim mi daha güzel yoksa senin bakışların mı?
Yıkılmaya yüz tutmuş bir ev,
Kireçli ve soğuk bir ev,
Önünde asırlık çınar doğaya karşı,
Sende Ahmed Arif bulan ben,
Geçmiş ve gelecek arasında kalan sen,
Vişne ağaçları mı daha güzel yoksa sen mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Göz göze geldim bakınca cumhuriyetle,
Gördüm cumhuriyetin kırgın bakışlarını,
Antik çağlardan bugüne demokrasi,
Tüm despotları selamlarcasına bakıyor.
Aniden...
İştar kapısı asaleti ile,
Elinde kadehiyle selamlıyor cumhuriyeti,
Karşısında durmak ne mümkün,
Karahisar kalesi heybeti var gözlerinde,
Uyandığı sabahlar, kapandığı geceler
Cumhuriyet şefkati, cumhuriyet sevgisi,
Yazdığı her kelime Cumhuriyet,
Okuduğu her mısra Cumhuriyet,
Dokunduğu her nesne Cumhuriyet,
Kendisi mucize, Cumhuriyeti mucize...
Sen, sen ve yine sen
Gözlerimin ışıltısı nasılsın
Duydum ki gün üstüne doğuyormuş
Kızılçal tepesi seni bekliyormuş
En şehvetli haliyle seni karşılamaktan çok memnun şekilde...
Gözlerinde alev alıp saçlarında kül tutmak anka ruhunda yaşamak sevdasıyla...
Duydum ki ay seninle doğuyormuş
Gecenin en dip karanlığı senden merhamet bekliyormuş.
Frig vadisi gecenin karanlığında seninle yeniden kavuşuyor ihtişamına...