altsch

altsch
@karbnv21
Ne tek bir çizgi üzerinde yürür ruh ne de bir saz gibi uzar gider. Açar kendi kendini, bir nilüferin bin yaprağı gibi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendinizden vermeye çalıştığınızda iyi olursunuz. Fakat kendinizi düşündüğünüzde kötü olmazsınız.
Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler.
Zira ne bilgeyiz ne de aptalız. Biz hayat ağacındaki yeşil yapraklarız yalnızca ve hayatın kendisi bilgelikten de aptallıktan da öte.
Eğer kış, "Bahar benim yüreğimdedir," diyebilseydi, kim inanırdı ona?