altsch

altsch
@karbnv21
Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zira ne bilgeyiz ne de aptalız. Biz hayat ağacındaki yeşil yapraklarız yalnızca ve hayatın kendisi bilgelikten de aptallıktan da öte.
Eğer kış, "Bahar benim yüreğimdedir," diyebilseydi, kim inanırdı ona?
Acı, algınızı kapayan kabuğun kırılmasıdır.