"Bahçemde açan gül değil,
ayrılık yarasına çektiğim bir kızıl tüldür bunlar
sen, sönmüş bir volkandan şiir mi beklersin hâlâ
yakıp geçtiğin bir yürekten geriye kalan
bir yığın küldür bunlar"
demedim mi?
ey şimdi uzaklarda açan sevda çiçeğim
demedim mi sana
"bin bahar açsan da yaban ellerde
yaprağını dökeceğin son bahçe yine benim"
demedim mi?
söyle ey hüznümün ince gülü
bütün bunları ben sana demedim mi?
demedim mi?