Ama şu anda hiç kimseye, hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını anlıyorum... Anlıyor musun? Hiç bir şeye... Kimsenin ne yardımına, ne ilgisine ihtiyacım var... Ben yapayalnızım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten sevdiğim çok az kişi var , hakkında olumlu kanı beslediğim kişilerin sayısı daha az. İnsanları ne kadar yakından tanıyorsam hoşuntuzluğum da o kadar artıyor , her yeni gün , bütün insan karakterlerinin tutarsızlığına olan inancım ve meziyetlere ya da sağduyuya bel bağlamanın gereksizliğini pekiştiriyor.
Onu benden daha çok bana benzediği, benden de öte bir parçam olduğu için seviyorum. Ruhlarımız neyle yoğruluduğunu bilmiyorum ama onun ve benim ruhlarım kesinlikle aynı hamurdan...