Konforlu küçük saraylarını "ötekilerin" üzerine inşa eden uyduruk ,sahte tanrılar.Yarı Tanrı olmakla ezilen olmak dışında bir seçenek yok muydu artık?Yarı tanrı olmakla ezilen olmak dışında bir de insan olmak vardı ,insan kalabilmek diye düşündü.
Gurur duyacağınız bir şey yoksa da ,utanç duyacağınız bir şey olmasın en azından hayatınızda.Yoksa bu şey, taşıyamayacağız kadar ağır gelir ve onun altında ezilirsiniz.
"Tendeki hayat büyük bir kötülük ve yalandan ibarettir.Bu yüzden bu hayatın ortadan kaldırılması bir nimettir ve bizim arzu etmemiz gereken bir şeydir". Sokrat