Kübra Kaba

Kübra Kaba
@kbr_kb
Okunacak çok kitap var
İnsanoğlu doğuştan mı kötüydü yoksa kötülük öğretiliyor muydu?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldamayan düşünceler neye yarardı?
İnsan eninde sonunda her şeye alışır
Mutluluk, bir yerde ve her yerde hiçbir şey beklemeden dünyayı ve insanları sevmektir.

Kübra Kaba

, bir kitap okudu
8/10
·112 syf.·
4 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,4bin okunma