“Tanrı’m Sen benim amacım ve varacağım, bütünleşeceğim varlıksın; ben Senin dününüm, Sen de benim yarınımsın. Ben Senin topraktaki kökünüm, Sen de benim gökteki çiçeğimsinve Biz, birlikte güneşin önünde büyürüz.”
Ama en kötülerimizin içinde bile her türlü yoldan çıkarıcı şeye karşı metanetlerini belirli ölçüde de olsa korumalarını mümkün kılan o dengeleyici içgüdülerden kendimi bile isteye sıyırmıştım ve benim durumumda azıcık yoldan çıkarılmak bile yıkım demekti.