Yazıklanacak tek şey şimd'ydi,bugün'dü,yitirdiğim,sadece edilgen bir tutumla katlandığım,bana ne armağanlar sunmuş,ne beni fazla sarsmış bu sayısız saatler ve günlerdi...
İnsan neleri yutup sineye çekebiliyor,şaşılacak şey!Sanırım on dakika kadar bir gazeteye göz attım,başkalarının sözlerini ağzında uzun uzadıya çiğneyip tükürükle yoğurduktan sonra yutan,ama sindirmeksizin yine yutup çıkaran sorumsuz bir insanın düşüncelerinin gözlerimden geçip varlığımdan içeri girmesine göz yumdum...