“çalışmadan, yorulmadan ve üretmeden, rahat yaşamak isteyen toplumlar; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
Gazi Mustafa Kemal
"İnsan, varlığını doğanın ortasında kaybetmemek için mekana, delirmemek için zamana, kimliğini düşünmemek için ise başkasına ihtiyaç duyar."
#BotterApartmanı Botter ApartmanıAyşe Övür
Ne garip değil mi? Ömrün tek bir çizgi üstünden sağa sola sapmadan öylece dosdoğru giderken sen, koca hayat en olmuyork anda karşına dikenli bir gonca gül çıkıyor; ya çizgiyi bozmayacak ama etini çizeceksin ya da kendine bir yamuk çizip oradan gideceksin.
İnsan 16 yaşındayken dünyayı değiştireceğini düşünür.
18 olduğunda düşünceleri sert bir kayaya çarpar. 20 yaşına geldiğinde hiçbir şey değiştiremeyeceğini anlar,
25 yaşına geldiğinde ise dünyanın onu değiştirdiğini fark eder.
Ve insan 25 yaşında ölür, 75 yaşında gömülür.