Sim

Sim
@kendikayip
''...Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek...Ve bir gün büsbütün ölecek.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birinci Bölüm
Günün birinde acıyı keşfeden küçük bir çocuğun öyküsü..
''İyi biri o'' dedi Slim. ''İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor.''
O gece gördüm, onun gözlerinde gördüm; Gün ne güzel doğarmış meğer açık denizde!
Şiir