Hiç eğitim almadım resim için ki kendimce bir şeyler karalamayı da bırakmıştım neredeyse bir yıldır ama özlemişim. Dikkatli bakmayın gözünüz kanayabilir!!🤓🤓

z

@24_blaa
·
Ben:
Hâlâ resim yapmaktan hoşlanıyordum ama buna bayılmıyordum.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Şuan hastanede sıra bekliyorum yaklaşık 1 saattir burdayım. Telefonda işim olduğunda başımı yeni kaldırdım insanlara baktığımda istemeden onları incelemeye başladım ve kendimce kafamda yorum yaptım sonra şunu fark ettim gerçekten bazen yoğunluk ve yorgunluk mükemmel şey aslında kendinle uğraşıyorsun kimseye vaktin yok . Dürüst olmak gerekirse fark ettim ki insanlar işsizlikten ve sıkıntıdan kendilerine ayırmadıkları zamanlar yüzünden birbirlerine sarıyolar takılıyor. Allah derdi bu yüzden veriyodur belki dön kendinle ilgilen başkasına bakma kendi hayatını kendin için yaşa başkalarına Kulp bularak değil hâline şükür ederek.
Hayata Dair
Reklam
“İnsanı Anlama Sanatı”
Bir çok sosyal medya platformu denemiş en uzun süreli olarak da instagramı kullanan biri olarak burda neden varolduğumu sorguluyorum sıkça. Bir kaç kez hesabını çeşitli sebeplerden sildim ve farklı kararlarla yeni profiller denedim. Anonim bir hesaba kendimi ait hissetmesem de , kişisel güvenlikle ilgili olarak bu şekilde devam etmenin doğru olacağını düşünüyorum. Fakat bu da bir miktar kendini ortaya koymaktan alıkoyuyor insanı. Burada kendimce derin yazılar yazdığımda oldu, sadece alıntı yaptığım dönemlerde. Kendi üzerime ve insanlar üzerine çokça düşünen biriyim meslek gereği de kişiliğim ve zihin yapım gereğiyle de. Buranın zihnimi en az instagram kadar mesgul ettiğini farkediyorum, gördüğümüz onlarca video ve fotoğrafın zihnimizi meşgul ettiği gibi burada yazılan yazılar da zihnimizde yer kaplıyor. Farklı meslekler yapan insanların odaklandıkları konular farklıdır mühtemelen, fizyoterapist birine baktığında duruş bozukluğunu fark eder, mimar bir binaya baktığında teknik konuları fark eder, ben de burda okuduğum yazıları analiz etmekten geri duramıyorum. Kişilerin bilişsel çarpıtmalarını, savunma mekanızmaları, ideal benlikleri ile gerçek benlikleri arasındaki farkın mesafesini, hangi kişilik örgütlenmesinin hangi düzeyinde bulunuyor olduğunu, duygu regülasyonlarını fark etmek hem bir bulmacanın içindeymişim hissi veriyor hem de zihnimi çok yoruyor. Velhasıl burda bulunduğum sürece bu iletinin altına yorum olarak düşüncelerimi, psikodinamik altyapıları, ilişki problemlerini, savunma mekanızmalarını, hayatın içinden kendimce birilerinin işine yarayabilecek notlar yazmayı hedefliyorum. Burda bazen uzun zamanlar harcıyor olmanın suçluluğunu hafifletmek ve engel olamadığım birilerine fayda sağlama isteğim beni buna itiyor. Hem biraz da bilgimizin ve birikimimizin
1000Kitap
Şiir Grubu
Arkadaşlar Herkese merhabalar ben kendimce şiirler yazıyorum bunu da anlık olarak size sormak sizinle paylaşmak istiyorum acaba şiir grubunuz yada okuma grubunuz var ise benide dahil eder misiniz teşekkür ederim
Telegram Grup
Geleceğe kendimce not/Acaba ünlü bir şair miyim?
Tamamı: kefensiz.com/yazilar/bir-anda Tüketilmez bir zamanın, ‎Bilen ruhları arasında, ‎Geçmiş ve geleceğin ortasında, ‎Belki andan pek uzakta...
Alıntı
Kendimce
Alışıyormuydum ? Kızıyormuydum ? İnsan bazen bilemezmiş kendini; dediği yerdeyim.. :(
İnsan ve Duygular
Reklam
Reklam