Heyy!

Heyy!
@kesek
Bilmek varken neden bilinmek isteyeyim?
Düşünsene,ölmek üzere olan bir hasta, ölüden daha uslu davranır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Fakat,ne tür bir psikolojik numaraya başvurursan başvur, bir insanın ölümünün mutlaklığını göreli hale getiremezsin
''Sooner murder an infant in it's cradle than nurse unacted desires" "Bebeği beşiğinde öldür...Henüz harekete geçmemiş arzuları beslemektense..."
Neyse,doğmamış olmaktansa,doğmuş olmanın iyi olup olmadığını anlayamadığımız bir devirdeyiz zaten.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.