Sıkıldım,yoruldum ne kadar bunlara benzer kelime varsa kullanabilirim. Ne diyebilirim ki neden yani? Neden sadece bana böyle davranıldı? Gerçekten benden neden bu kadar parlak bir gelecek bekliyosunuz? Tamam kendi potansiyelimin çok altındayım şuan ama. Of gerçekten bilmiyorum o kadar yoruldum ki her yıl aynı şey aynı şey hayatım bundan ibaret sadece akademik başarı yakalamaya çalışmak. Çok normal her insanın yapabileceği bir şeyi bile zorlanarak yapıyorum. Okuldaki dersler dışında bildiğim hiçbir şey yok. Utanıyorum kendimden. Tamam gerçekten anladım gerçekten anladım gerçekten anladım üzerimde çok emeğiniz var. Ya abi. Hatırlıyorum cidden. Deneme sınavında sınıfta 2. Olduğum için okulunu degistiricez tehditlerini. Ne yani abi bu. Niye sadece bana bu muameleyi yapiyolar anlamıyorum. Keşke çok küçükken öğrenmeye meraklı olmasaydım. Ne vardı ki 1. Sınıfta kendi rızamla ders çalıştım? Herşey bitince boşa gitmiş bı ömrüm olacağından korkuyorum. Ne yaptım ki bu hayatta ders çalışmak dışında? Hiçbir yere hiçbir şeye ait hissedemiyorum. Kendimi tanımıyorum. Ama her şeye rağmen o kadar seviyorum ki onları. Bilmiyorum