Sıkıldım,yoruldum ne kadar bunlara benzer kelime varsa kullanabilirim. Ne diyebilirim ki neden yani? Neden sadece bana böyle davranıldı? Gerçekten benden neden bu kadar parlak bir gelecek bekliyosunuz? Tamam kendi potansiyelimin çok altındayım şuan ama. Of gerçekten bilmiyorum o kadar yoruldum ki her yıl aynı şey aynı şey hayatım bundan ibaret sadece akademik başarı yakalamaya çalışmak. Çok normal her insanın yapabileceği bir şeyi bile zorlanarak yapıyorum. Okuldaki dersler dışında bildiğim hiçbir şey yok. Utanıyorum kendimden. Tamam gerçekten anladım gerçekten anladım gerçekten anladım üzerimde çok emeğiniz var. Ya abi. Hatırlıyorum cidden. Deneme sınavında sınıfta 2. Olduğum için okulunu degistiricez tehditlerini. Ne yani abi bu. Niye sadece bana bu muameleyi yapiyolar anlamıyorum. Keşke çok küçükken öğrenmeye meraklı olmasaydım. Ne vardı ki 1. Sınıfta kendi rızamla ders çalıştım? Herşey bitince boşa gitmiş bı ömrüm olacağından korkuyorum. Ne yaptım ki bu hayatta ders çalışmak dışında? Hiçbir yere hiçbir şeye ait hissedemiyorum. Kendimi tanımıyorum. Ama her şeye rağmen o kadar seviyorum ki onları. Bilmiyorum
Herkese merhaba sevgili okurlar.Çarpışma hakkında konuşmaya geldim.Öncelikle bence Liam ve Sophie arasındaki iletişim çok tatlı.Sophie ondan uzak durmak istiyor çünkü kadınlarla ilişkisi çok iyi değil.Liam ise en başından beri Sophie'yi istediğini söylüyor.Ama ben Sophie'nin yerinde olsam bende istemezdim.Tek gecelik ilişki olayını sevmediğini birkaç defa söylüyor zaten.Kız haklı yani.Liam'ın en yakın arkadaşının ölmesi ve bu kişinin abisinin eşi olması çok üzücüydü.Abisiyle konuşmuyor.Neden bilmiyorum henüz.Abisini suçluyor galiba doğum yaparken öldüğü için.Ama o da ister miydi böyle olsun..Keşke aralarındaki bağı koparmasaydı..İlerleyen sayfalarda bence bununla ilgili bilgiler ve konuşmalar olacak diye düşünüyorum..Ama o doğum sırasını ve ölüm haberini hiç unutmayacağım.Liam çok üzücüydü :( Onun dışında Sophie gerçekten tatlı birisi.Listesini tamamlamaya çalışırken bir yandan da eğleniyor listesi biraz uçarı olsa da en azından ölmeden önce yapılacaklar listesi diyebiliriz.Bakalım ilerleyen sayfalarda neler olacak.. #collided #laurenasherbooks
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Keşke kırıldığımı, yorulduğumu ve darıldığımı anlatmak için gitmem gerekmeseydi.
BRONZ SERİSİ TAMAMLANDI
6 kitaplık seriyi sonun da tamamladık. Yazarın final kitabını yakında geleceğini duyunca mayıs ayında seriye başlamıştım. Final de spoi yemeden tamamlamak içinde acele ediyordum. Başardım da. Spoisiz bir şekilde kitabı bitirdim. 📖👍 Final beni memnun etti açıkçası hele günlük kısmı da çok güzeldi. Yazar kurduğu dünya ve karakterleri iyi işlenmişti. Kitap tasarımları kartlar da seride mükemmel bir.şekilde uyuyordu. Bir de finalle beraber boyalı bir set de gelmişti. Malesef önceden serinin 5 kitabına sahip olduğum için alamadım.🤭😅 Kitapda serisinin sonunda keşke isimleri geçen o kartlardan bir koca poster olsa idi demiştim anlamları resimleri ile. Önemliler kutuda bize çıktı gerisi sadece paragraflar duyduk.Yada tüm seri kitaplarında kitap arkasında olsa oda olurdu. Onun dışında güzel bir seri idi. Bronz
1000Kitap
Keşke şu satırları herkes okusa Keşke bu kitapları herkes okusa Ve farkına varsa bu kahpe düzenin hiç değişmediğini Ve keşke bu uygulama amacına hizmet etse Sevmek, Sevinmek, İyi Şeyler Üstüne Yaşar Kemal
Keşke bugün bizimde karne günümüz olaydı 😢😢😢
1000Kitap