Öncelikle merhabalar,kitapta bir kadının iç yaşantısını anlatıyor,bir kadın evli çocukları var,ama hayatına renk katmak istiyor,kapana kısınmış gibi hissediyor bu yüzden başka bir adamla beraber oluyor,bu adamın sevgilisi çıkıyor ortaya,kadını tehdit ediyor,şantaj yapıyor,kadında korkuyla pişmanlıkla yaşamaya devam ediyor,hayatı mahvoluyor,okudukça gerim gerim gerileceksiniz,ama güzel bir kitap tavsiye ederim…