"...Gözlerimin arkasında bir örtü var ki her şeye
Hüzünlü bir dinginlik veriyor.
Dünya ne kadar gecedir böyle, ne kadar yakındır,
İnsanın insana değen yerleri ne kadar sıcak.
Bir şey var aramızda, seninle benim aramda,
Çözülmeyen bir düğüm, bitmeyen bir yolculuk.
Ne zaman baksam gözlerine, bir sabah serinliği,
Bir tomurcuk uykusu, bir umut kımıldanışı...
Gece, diyorum Ömür Hanım, gece ve insan,
Yan yana gelince ne kadar büyük bir tenhalık,
Ama o tenhalığın içinde bile,
Yarını bekleyen o gizli, o kımıl kımıl neşe..."şukru Şükrü Erbaş
Peki neden aziz venüs,neden böyleyim!
Gerçekten bır ruh mu var içimde,
Yoksa şu gördüğün kalelerden miyim?
Taşlarım, ardı kesilmez sertliklerden miyim,
Yoksa kımıl kımıl bir yumuşaklıkta,
Esaret miyim...
Milli takım için yaptığım marş YouTube’da yayında! “Şanlı Türkiye’m” diye aratabilir ya da aşağıdaki linke tıklayarak açabilirsiniz.
youtu.be/JEedlQZhmdE?si=...
Yazılacaksa tarih eğer
Elimizdedir elbet kalem
Her daim liderdir Türkler
Bunu bilir cümle alem
Kenan, Arda, Hakan, Orkun
Geliyorlar bence korkun
Kanatlardan bin akınla
Kanatlardan bin akınla
Haydi saldır şanlı Türkiye’m
Tüm ülkenin duasıyla
Haydi saldır şanlı Türkiye’m
Kaderden asla kaçılmaz
Fethederiz tek bir günde
Türklere savaş açılmaz
Golü görürsün kalende
Ferdi, Merih, Zeki, Uğurcan
Kımıl kımıl bu delikan
Terinin son damlasıyla
Terinin son damlasıyla
Haydi saldır şanlı Türkiye’m
Tüm ülkenin duasıyla
Haydi saldır şanlı Türkiye’m
Öyle güzelsin ki,
Sanki bahar gözlerinde bekliyor sırasını
Bakışlarının değdiği yerler kımıl kımıl
çiçeğe durur
O an ne yağmur, ne soğuk, ne kış
Dünya üşümekten utanır
Bu yüzden başlıyor başkaldırılar içerisinde yokluk.
Kımıl kımıl ediyor göğüs kemiğimin birinde kurtçuklar.
El edip atsan ne? Yuva etmişler: yiyip bitirecekler beni.