Bu kitabı yaklaşık 2 sene önce olabilir ( yanlış da hatırlıyo olabilirim) watpadd de rastgelip açmıştım. Bir alfa erkeğimiz ve kedi kızımız var. Olaylar bu ikili arasında gidiyor geliyor. Kız ufak, körpe, ve mazoşist bence. Oğlanın o bütün sadistçe davranışlarına olan tahammülü bana bunu gösterdi. Kızı itiyor, öpüyor, sıkıyor, kıskanıyor.. zamane genç arkadaşlarım da anlamadığım bi şekilde bu kötü çocuğa hayranlar. Arkadaşlar yapmayın lütfen. Bu hikayede her ediz (veya edis) yazan alana özne olarak kızın anasını babasını koyun o itip kakmalar yine hoşunuza gidecek mi bakalım. Gereksiz, özendirici ve kötü örnek bence. Eleştirilere açık olalım lütfen. Bu tür kitaplarla zaman kaybetmektense Türk Edebiyatının köklü ve zengin diğer eserlerine bir göz gezdirmelisiniz. Zira bizim edebiyatımız daha kaliteli kitaplarla dolmuş durumda zaten..