Gecenin bir vakti insanın aklına gelenler, gündüz söylediklerinden daha gerçektir. çünkü karanlıkta kimseye güçlü görünmek zorunda kalmazsın. ne yaralarını saklarsın, ne de eksiklerini. o yüzden bazı geceler uyku gelmez; insan yastığa başını değil, yarım kalmış duygularını koyar.
Gece Dediğin Şey
Yalnızca göğün kararması değildir. Bazı saatler vardır; sokak lambaları bile yorgun yanar, camlarda yarım kalmış hayatların buğusu birikir, uzaktan geçen bir ambulans sesi şehrin kaburgalarının arasından geçer gibi yankılanır. Ve sonra herkes evine çekildiğinde dünya küçülür. Bir mutfak ışığı kalır sadece bazı pencerelerde. Bir çayın unutulmuş buharı. Masanın üstünde açık bırakılmış bir kitap. Uyumayan insanların sessizliği. Bir de kediler vardır gecede. İnsanlardan daha iyi bilirler bazı şeyleri. Dar sokaklardan ağır ağır geçerler; sanki dünyanın bütün yorgunluğunu görmüş gibi kimseye hesap vermeden yürürler. Bazıları apartman boşluklarında uyur, bazıları yağmurdan kaçarken arabaların altına siner. Ama en çok da kimsenin dönüp bakmadığı kaldırımlarda gururlarını taşırlar. İnsan bazen bir sokak kedisine benzer geceleri.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yazık
Kimsenin kimseye ayıracak vakti kalkışmamış, herkes bir telaş yengeme içinde, bende tüm durağanlığımla devam ediyorum kitaplara gömülmüş. Hangisi normal? Ya da iyi?
════˚♡ ⋆。˚♡════ Allâh ﷻ kalbinde taşıdığınız o güzel niyetleri görüyor… Sessiz dualarınızı, kimseye anlatamadığınız içinizi biliyor… Ve inanın, hiçbir gözyaşı sebepsiz değil. Belki bugün zor… Ama bir gün “İyi ki sabretmişim” diyeceğin bir hikâyen olacak. Ümidini kaybetme… çünkü Allâh ﷻ en karanlık anda bile kuluna ışık olandır. ✨ 🌙 Hayırlı geceler kardeşlerim… Rabb'im ﷻ yüreğinize sükûnet, gönlünüze huzur versin… Geceyi rahmet, uykunuzu dinleniş, yarınınızı umut eylesin… Dualarınız kabul, kalbiniz ferah olsun..🤲🏻 Rabbime Emânetsiniz...🤍 Allâh'a ﷻ Emanet edince kalbî rahatlayanlardanız. ☺️ *AŞURE GECEMİZ MÜBÂREK OLSUN* Aşıre Gecesinin hayrı üzerinize olsun AMİN🤲🌷
Din İslam
LVBELC5
Oh, kendimi çok seviyorum, yok canım, tatlı istemiyorum Kimseye gönderme yapmıyorum, genelde kimseyi takmıyorum
1000Kitap
LVBELC5
oğlum kızlara baksana utanma kimseye yazmaya...