"Gelirim" demiştin oysa, karlar yolları bağlamadan,
Sözün bir ahd u peymân idi, henüz şu gözüm ağlamadan.
Gelmedin... Bilirim artık, yolların dönmez bu yana,
Bir sözünle kış geldi, çöktü bu dertli cana.
O varken cihan mülkü doluydu, alem şenlikti bana,
Her çehre onun aksiydi, her yol çıkardı ona.
Şimdi o yok... Ve birden silindi gökteki yıldızlar,
Koca dünya tenhalaştı, içimde bir tek onun yokluğu sızlar.
Ne bir dost teselli eyler, ne bir kimse ses verir,
O gidince anladım ki, insan bir günde eksilir.
Hiç kimse yok artık, koskoca bir gurbettir bu şehir.