📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü koku, soluğun kardeşiydi. Onunla birlikte insanların içine giriyordu, yaşamak istiyorlarsa karşı duramıyorlardı. Hem de tam orta yerlerine giriyordu koku, doğrudan kalplerine ve orad akla karayı ayırır gibi ayırıyordu ilgilyle aşağılamayı, iğretiyle zevki, aşkla nefreti. Kokulara egemen olan, insanın kalbine egemen olurdu."
"Çünkü koku, soluğun kardeşiydi. Onunla birlikte insanların içine giriyordu, yaşamak istiyorlarsa karşı duramıyorlardı. Hem de tam orta yerlerine giriyordu koku, doğrudan kalplerine ve orad akla karayı ayırır gibi ayırıyordu ilgilyle aşağılamayı, iğretiyle zevki, aşkla nefreti. Kokulara egemen olan, insanın kalbine egemen olurdu."
Başta okumadan önce okumak için can attığım ve beklentimin de haliyle yüksek olduğu bir kitaptı. Açıkçası daha akıcı okunacağını düşünmüştüm ama okurken bilinç akışı içinde kaybettiriyor kendini. Olaylar çok yavaş ilerliyor 344 sayfada 115. sayfalarda falan bir şeyler olmaya başladı bunun gerisinde de aynı şeyler tekrar ediyor ve aralara da küçük anılar serpiştirilmiş. Okurken bazı yerlerini atladım çünkü nereden nereye atlandığını ve aradaki küçük hikayeleri anlayamadım. Generally olarak merakımı giderdi mi? Evet diyebiliriz belki kitabı beklenti içinde olmadan okusaydım fikirlerim farklı olur muydu? Pek sanmıyorum. I wanna give you a zero but thats not possible so i give u a one.
Yıldız GezginiJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202510,4bin okunma